4 Mayıs 2011 Çarşamba


Tanıdığım tek gerçek şeysin
dedi adam.
arada bi gökyüzünde aramak doğru da değil diye geçiyordu kafasından ve rastgele çekilmiş fotoğraflardan daha farklı bir şey olmalıydı aşk
bazı kelimeleri karşılayan bedenler yoktu şu ara sadece günlük sayfalarında giysi dolabında ve fotoğraflarda kalmıştı çünkü
yemek yemeye üşendiğimi de biliyordu oysa ama hiç bi şey ifade etmedi onun için
ve olağanın dışında yaşanılan bir günden tek isteğim vardı:
lütfen o kusarken ben de kusmayayım, sonuçta elimi onun boğazına kadar sokmam gerekiyor ki kusarak rahatlasın. ayakkabısına kustu. silmem gerekiyor ama yapamıyorum. bu kadar hassas olmak istemiyorum. elimden bir şey gelmiyor lafını götüme sokmak istiyorum. biraz daha az takıntılı olmak istiyorum. yanlış anlama sakın. bunların hepsi bir rica.
az kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder