23 Temmuz 2012 Pazartesi

ileride mutlu olmam için şu an ne yapmam gerekiyo zerre fikrim yok ve ben sadece düşünmeme konusunda ısrar ediyorum ne istediğimi bilmiyorum bu sene saçma sapan bi yerde saçma sapan bi şey okuyabilirim ama daha ne okuyacağımı bile bilmiyorum seneye kalırsa yine çalışmıcam bu kadar dangalak olmak için ne yaptım acaba çalışmamakla övünme dönemini de geçtim ama neden böyle oldu anlayamadık 3 sene sayısal okuyup seneye tmden hazırlanıp psikoloji okuma fikri koyuyo biraz çünkü ebem sikilmişti ama sayısalda ne bok okuycam bilmiyorum psikoloji güzel çünkü sanırım okurken mutlu olacağım tek şey o gel gör ki bi sene daha bursada kalma fikri içimi yoruyo ailemden kaçayım olayı da değil buralar çok YAVAN yani son olarak da noktalama işaretlerini ve içimi sikeyim

3 yorum:

  1. psikoloji oku lan. bi' sene azcık sık güzel kıçını. sonra gel yine moda'dan başlayıp yakalım?

    YanıtlaSil
  2. olm galba manisa endüstri mühendisliği olcak ve gitcem amk

    YanıtlaSil
  3. bence kredi çek mesela git tıp oku, sonra ödersin nasıl olsa. bi de bursa'yı sevmemeni sağlayan nedenlerin benzerlerini manisa'da da bulursun ki.

    YanıtlaSil